bläh

helgen är slut och jag har värsta ångesten! helgerna går så snabbt! fast veckorna går ju faktiskt också extremt snabbt .. tänk att man typ slutar skolan om 3 månader, det är helt sjukt! :)
I helgen har jag inte gjort mycket mest tagit det lugnt hemma hos Jennifer och kollat film, på fredagen såg vi 1&2 och på lördagen 3:an, och så hade vi bunkrat upp med chips och popcorn och massa lääsk :) det var supermys.
igår blev jag också skjutsad till Ikea av min mormor och morfar, för ajg skulle köpa en såndär klädställning! sen kom jag hem och montera upp den. det blev så bra!
Idag måste jag skriva en dryckes uppgift, men jag blir trött bara jag tänker på den, för den kommer ta långt tid att göra och den är svår, och den ska vara klar imorgon typ. suck ..
kom precis ut från lång promenad med hunden och är lite nerfrusen, och nu ska jag plugga hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0