ishall

När jag gått till tåget på morgonen visade det sig att tågen var krånliga igen, så jag vände och bad mamma om skjuts till gullmars där jessica skulle möta mig, så vi tog bilen dit och jag var sur hela vägen dit utan anledning.
När jag kom lämnade vi först hennes brorsa filip (som inte vågar sitta brevid mig i soffan eftersom jag är så farlig) Till hans hockey träning, sen skjutsade hennes mamma oss till ishallen vi skulle jobba i, kom dit lite tidigare så vi jobbade från 12.45 till typ 17.30 eller något, min mobil dog så hade ingen klocka. Vi satt mest och pratade och så stog vi i "cafeterian" i ishallen. Vi åt nog ganska mycket haha, så vi mådde illa men det var kul ändå! vi snackade om att vi ska tatuera oss, och jag frågade min mamma och hon sa typ ja(?) men tror inte jag kommer hitta en seriös tatuerare som vill göra om man inte är över 18 :/
sen fick jag skjuts till tyresö centrum och sen tog jag buss och pendel till centralen,  där tågen var inställda, allihopa(?) så jag fick ju ringa min mamma, under 30 sek eftersom jag inte hade något batteri, hahah annars hade jag nog inte kommit hem! så hon kom efter 45 min ca, följde med henne att handla och sen hem til tvn och kollade på blåsningen och gosade ner mig bland täcket och ligger där fortfarande. så dt ska jag fortsätta med nu ;)
+ svenska arbete, jag måste skärpa mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0