jessicaaa's home

kan inte riktigt sova, var hos jessica babe efetr skolan vi färgade håret och när det var dags att ta bort det la jag mig på golvet i duschen medans hon satt över mig, jag hade kläder och en handduk, sen plötsligt ska jag vända på mig! inte så lyckat dvs, eftersom vi skulle göra dethär utan att få det i ögonen, när vi var klara hade jag det i ögonen och mitt smink var borta, men det var helt klart lyckat:P jag tob bussen hem och vid centralen ringde jag mamma öfr tåget skulle inte komma förens på länge, så hon säger
- ja jag hittar däruppe i centralstationen iaf, så du får gå dit! , jag kan ju säga det att hon hittar nog inte dit.
eftersom jag fick gå en himla omväg och leta upp henne, och när jag hittade henne klev jag in i bilen och sa TJA"
när jag kom hem degade jag bara och jag gör det fortfarande, jag kan inte sova, kan inte kan inte!
det hjälper inte av att jag blir spammad på min mobil heller, av meningslösa sms .. när slutar det?
måste sova nu! börjar 8 imorrn, och jag tror jag talar för alla när jag säger att vi gillar det skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0