kista centrum"

nu var det ett tag sen jag skrev! jag har mest vart i skolan och haft tråkigt, kommit hem, pluggat lite ochs en sovit igen! Idag tog jag lite ledigt från skolan och åkte till kista centrum, jag var på jakt efter en speciell bh och ett par skor men hittade inget av dom! det fick bli tre armband och en hårklämma/spänne med små nitar på, me like :)
sen köpte jag ett par örhängen som min lillesyrra har suktat efter i ett par månader, men sagt att dom absolut inte finns nånstans kvar! men jag hittade dom och det fanns ett par kvar så jag gav dom till henne efetrsom jag fått en tröja för ett par dagar sen.

iaf, idag är det fredag och det är suuuper skönt! jag har längtat! idag ska jag till jennifer och mysa lite med film och sånt, hennes familj ska till landet och hon ska stanna hemma så jag tvinga mig på henne lite haha. måste äta och ut med hunden först .. håller på att laga köttfärs nu, vi ska äta tacopaj :D nu ska jag dra på mig klackarna och traska ut i kylan, och sen äta och efter det ta
bussen tio i sju! hoppas jag hinner, maten är så seg.



bild lånad av google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0