konsten att gnälla i bloggen

jag kom precis hem från skolan, efter att tåget just haft nått jävla problem, det åkte inte! helt utan anledning, dom vägra berätta. men nu är jag hemma och ska börja med mitt svenska arbete, som btw ska vara 12 sidor långt, minst"! satan, hur ska jag få ihop detdär`? jag ska skriva om katarinahisssen, 12 sidor om en hiss.
samtidgt som detta sätter min svenska lärare e´tt annat arbete, som om stockholm arbetet inte skulle vara tillräckligt. han vill att man ska skriva en bokrecension, en lång. jag vill spy på honom :O han fattar nog inte att jag inte gillar att plugga. jag kör bok recensionen på lovet istället. så jag hinner med det andra, så ska börja med det  nu, efter jag gnällt klart. Det är tillåtet att gnälla i bloggen, för det är min blogg. ha

vill hellre spela tre-i-rad. det ´hade varit kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0