ons

Var i skolan idag, mötte jessica i centralen och sen tog vi oss till ishallen där vi skulle ha special idrott  och när vi kom dit var ingen där, det visade sig att den var inställd! så vi åkte till tyresö centrum för att leta hennes väska och sen tillbaks till skolan och åt på donken gjorde vi också på lunchen, sen had vi svenska nationella A, det gick rätt bra lite seg på att skriva bara, jag valde ämnet "vänner före kärlek" eller nått liknande. efter skolan åkte vi till sola centrum, gick in, kom på att vi inte skulle åka dit, åkte hem, gick till stureplan (vi var fortfarande på jakt efter väskan) sen åkt vi hem, jag somnade på tåget och vaknade i väsby, och dit skulle jag ju inte - så jag fick ta nästa tåg hemmåt! nu är jag hemma och måste plugga, har matte prov imorgon. och det kommer inte gå bra.

Melina I ishallen, Idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0