har nog inte skrivit något rimligt på ett tag?

Har inte skrivit på ett bra tag men det som har hänt är väll att jag har haft onödigt mycket att göra i skolan så jag knappt hunnit sova :O gick också på en jobbintervju på en telefonförsäljarföretgsgrej med jessica älskling på måndagen, vi åt thai mat vilket jag gillarde skarpt, jag äter aldrig ute :O efter intervjun åkte vi hem och dom ringde oss efter nån timme eller två och sa att vi båda fått jobbet :) även fast ingen av oss igentligen var så sugna på det.
På tisdagen åkte vi hem till jessica och åt lite mat och sen skulle vi på jobbkurs till arbetet, vi fick lära oss om fonder och vad dom sysslade med på detdär jobbet. sen fick vi testa ringa runt till folk villket var jätte l'äskigt ! vissa var lite dumma haha. när vi åkte hem kände båda av oss att ingen ville ha jobbet nu heller, inte ens tillfälligt eftersom man endast fick provision. annars har jag pluggat hela dagarna när jag inte varit i skolan, eller försökt med det har gått segt! och på fredag ska arbetet vara inne .. + måste göra om mitt läxförhör .. men det går nog bra, det är mest köksarbetet jag tvivlar starkt på.
har nog inte skrivit vad jag gjort i helgen med det är inte direkt mycket att ta upp ..
på fredagen åkte jag med jessica till ishallen efetrskolan och skulle få skjuts av hennes föräldrar hem, men när jag kom dit så märkte jag att jag glömt mobilen i skåpet (hur nu det gick till) så det va rbara att åka hem från okänt ställe och hitta, jag komprecis i tid innan vaktmästaren skulle stänga inför helgen, så om jag kommit 2 min senare hade inte ens han kunnat öppna för då hade larmen gått .. tur jag hade! jag åkte iaf hem och sen tröffade jag min kusin på kvällen rätt sent och vi satt mest o prata.
jag tror jag kommer dö av min skola, den tar livet av mig :O jag hinner inte ens ha ett liv :U
ska vara uppe o börja lite på arbetet nu, och sen gå coh lägga mig, jag börjar nämligen vid 10 imorgon med datorkunskap, så jag får vara uppe :) heh
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0