idag idag

har inte kunnat skriva på ett tag eftersom mitt internet inte funkat knappt på hela helgen.
Det går sjukt snabbt i skolan :O vi har snart redan påsklov och sen är det bara 2 månader eller nått till sommarlovet!
somnade idag när jag kom hem från skolan så är inte särskilt trött :/ och imorgon har vi såndär spec dag i skolan när man ska välja något att göra, jag och jessica valde promenad, för då får man sluta tidigt :) hoppas att jag bara går fram till lunch imorgon, det skulle vara sköönt.
På fredag ska jag och Jessica på bio efter skolan och sen hem till henne och jag ska sova över där, härligt :)
vi ska se alice på bio :) ska kolla upp villka tider den går nu faktiskt, så vi kommer till henne alltför sent hon bor ju trottsalt långt borta!

ska nog ändå sova snart, ändrade plats på datorn och nu funkar internet perfekt .. men jag fick dra runt min klädställning och hela baletten så nu måste jag hänga upp kläder och fixa lite plats innan jag kan krypa ner mellan lakanen ;)
godnatt



JUSTE! Grattis till min Jennifer som fyllde 19 år i måndags! :)<3 Massa kärlek till  henne,

goodnatters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0