tillbaka

Böt blogg till en annan med jessica, men det gick inge vidare .. så nu är jag tillbaka hära :O
det är inte alls många dagar kvar till sommarlov :D typ 33 dagar om jag räknakt rätt :D
jag längtar extremt mycket! men jag har inte fixat något sommar jobb, och det finns väll inga kvar heller ..
har varit upptagen med skolan, för det mesta och är det fortfarande. Men idag tänkte jag ta mej nånstans .. vet itne vart men vi får se :o på onsdag blir vara med jessica, eftersom vi är lediga på torsdag och fredag, och hon åker bort :( kommer saakna henne ! dom senaste helgerna har jag spenderat med henne och sovit hos henne eftersom hon varit ensam hemma. och på valborg var vi hemma hos rasmus men lite folk och hade de trevligt :)
ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt, sen får vi se vad som händer :o
jag har gjort egen sushi :o jag och jessica gjorde det en kväll när hennes föräldrar inte var hemma, och det smakade exakt som på restaurang! gud så kreativa vi var :) fast det tog 2 timmar ..


vi åt absolut inte allt, vi åt typ 5 bitar var .. och sen sparade vi resten till hennes familj dagen efter haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0